E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Nike nahradí Adidas v NBA

Táto zmena sa prejaví už v sezóne 2017-2018. Nike uzavrelo dohodu, ktorá mu umožní vyrábať oblečenie s logom NBA na osem rokov.

Hodnota tohto obchodu je viac ako jedna miliarda, čo je takmer dvojnásobok hodnoty zmluvy, ktorú mala NBA podpísanú s Adidas. Odhaduje sa, že táto zmluva prinesie Nike približne 1,5 miliárd dolárov ročne z  maloobchodných tržieb. Komisár NBA Adam Silver vyhlásil, že spolupráca s NIKE by  mala prispieť k globálnej popularite NBA.

Čítať ďalej...

franck2Ponúkame Vám ukážku dobovej reklamy z výstavy Kuriozity ukryté v historických knihách Čaplovičovej knižnice.

„Knihy majú byť náradím, ktoré by krášlilo dom, nemajú byť cenným tovarom, ale majú byť potravou, čo živí ducha.“ (Francesco Petrarca)

Knihy sú výborným dôkazovým materiálom o ich majiteľoch. Možno v nich nájsť veľa „dôkazov“ z rôznych etáp ľudského života. Fotografie, lisované rastliny, pohľadnice, výstrižky, svadobné oznámenia, kresby, listy, účtenky, poštové zloženky, objednávkové formuláre, peniaze, vkladné knižky, obaly z výrobkov a „všadeprítomná“ reklama sú len malou časťou zo sveta kuriozít, ktorých stopy nachádzame v knihách aj po veľmi dlhých rokoch. Sú živým prameňom spoznávania života minulých generácií. Osobitnou kapitolou sú často osobné venovania, presné kronikárske záznamy, z ktorých sa dozvedáme, čím rodina alebo spoločenstvo žili.

Najvýhodnejšia pôžička

Potrebujete požičať peniaze na čokoľvek? Vybavte si výhodnú pôžičku on-line. Jednoducho si môžete nadstaviť výšku pôžičky a dĺžku splácania, ihneď uvidíte výšku vašej splátky, ktorá je konečná bez akýchkoľvek iných ďalších poplatkov.  
Pôžička v priebehu pár minút
Vybavenie pôžičky je rýchle. V priebehu niekoľkých minút vyplníte registračný formulár, a zvolená výška pôžičky vám príde na váš bankový účet. Všetko je tak fantastický jednoduché!

Určite ste už rozmýšľali čím obdarovať svojich zákazníkov, alebo obchodných partnerov. Aby darček do ktorého investujete peniaze neskončil niekde v koši, alebo šuflíku, je potrebné vybrať  reklamný predmet s dôrazom  na kvalitu prevedenia a využiteľnosť.  Reklamné predmety sa stali významným marketingovým nástrojom, ktorý denno-denne pripomína zákazníkom vašu značku, alebo spoločnosť. Väčšina firiem využíva reklamné predmety v podobe pier, kľúčeniek či zapaľovačov, ktoré však majú krátku životnosť a ich kvalita je často krát nízka.

Peter Kuba (Roko): V reklame mi najviac chýba pokora a rešpekt

Reklamná brandža má neustále nejaké adekvátne kreatívne personálne inzeráty – hľadajú accountov, arťákov, grafikov. Čo by ste však mali vedieť, ak chcete pracovať v reklame? Na otázku nám odpovedal Peter Kuba, riaditeľ reklamnej agentúry Roko, ktorá v týchto dňoch oslavuje 20 rokov na trhu. 

Čudujete sa? Niet sa čomu. Už v roku 1983 uzreli svetlo sveta prvé vzory hologramov plastových kariet, ktoré sa stali prvým platobným systémom. Ich vývoj nebol jednoduchý, a nadobudnutie ich funkcií malo dlhoročný priebeh. Karta, ktorá je pre nás bežná v tej dobe len prenikala na svet. Kúsok tvrdšieho papiera či plastu, ktorý nadobudol nové funkcie a otvoril mnoho možností nie len vo svete financií. 

Kto je online?

Práve tu je 76 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný Kubín

 ISSN: 2585-9900