Hľadať
Bleskovky
Nike nahradí Adidas v NBA
Táto zmena sa prejaví už v sezóne 2017-2018. Nike uzavrelo dohodu, ktorá mu umožní vyrábať oblečenie s logom NBA na osem rokov.
Hodnota tohto obchodu je viac ako jedna miliarda, čo je takmer dvojnásobok hodnoty zmluvy, ktorú mala NBA podpísanú s Adidas. Odhaduje sa, že táto zmluva prinesie Nike približne 1,5 miliárd dolárov ročne z maloobchodných tržieb. Komisár NBA Adam Silver vyhlásil, že spolupráca s NIKE by mala prispieť k globálnej popularite NBA.
Čítať ďalej...Vianočné reklamy
Tento rok sa rozhodli niektoré firmy zaútočiť na zákazníka s vianočnou reklamou už v októbri. Nie vždy sa však potvrdí pravidlo, že kto skôr príde, ten skôr berie. Predčasná vianočná kampaň skôr ľudí pobúrila, ako ohúrila.
Ako prvý spustil v TV reklamu Telekom. Aj tento rok sa spoty snažia zaujať diváka spevom. Tvorcovia z agentúry MUW Saatchi & Saatchi stavili na známe árie s prispôsobenými reklamnými textami. Žiaľ výsledok divákov skôr irituje a núti prepnúť kanál. Nevydarené árie s vianočnou atmosférou vysielané už od októbra, neboli žiaľ tým správnym krokom.
Niekedy stačí malá zmena, ktorá posunie produkty o veľký krok vpred. Tu vám ponúkame ukážku ako dokáže redizajn z atraktívniť produkt.
Fytosal je firma pôsobiaca na slovenskom trhu už viac ako 10 rokov. Svoj biznis orientuje na rastlinu topinambur a produkty z nej. Svoju činnosť začínala dovozom výrobkov zo zahraničia, pre ktoré potrebovala slovenské etikety.