E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

S cieľom podpory umenia a kultúry sme koncom roku 2018 založili občianske združenie Capreolus, ktoré v roku 2019 úspešne prevzalo záštitu nad 14. ročníkom medzinárodného art workshopu Srnka.

Ak ste sa ešte nerozhodli, komu pripadnú 2% z vašich daní a chcete podporiť umenie, v OZ Capreolus padnú na úrodnú pôdu. V roku 2020 plánujeme zorganizovať už 15. ročník Art Workshopu Srnka, na ktorom sa zúčastňujú umelci zo Slovenska, Poľska, Ukrajiny, Francúzska a USA. Viac o tomto projekte sa dočítate TU.

V mesiacoch apríl až december roku 2019 prebiehali v priestoroch Literárnej expozície P. O. Hviezdoslava v Dolnom kubíne kultúrno-osvetové aktivity s edukačným charakterom a edukačné aktivity zamerané na vzdelávanie detí. Súčasťou projektu bola aj literárna súťaž Hviezdoslavova múza. Projekt z verejných zdrojov podporil Fond na podporu umenia.

Remeslo, bolo každodennou súčasťou života našich predkov. Neexistovali veľké fabriky, ktoré produkovali výrobky na tisíce, neexistovali obchody, kde by ste si mohli kúpiť takmer všetko, čo vám doma zachýba, tak ako je tomu dnes. Naši predkovia si museli takmer všetko vlastnoručne vyrobiť. Či už to bola košeľa, prestieranie, drevená lyžička, či dokonca nôž a motyka.

Naši predkovia boli skutočne zruční a svoje schopnosti prispôsobovali aj životným potrebám v danej lokalite. Niektoré práce spájali celú komunitu a stali sa súčasťou folklóru (priadky, bielenie plátna). Iné si vyžadovali miestnych majstrov, ako napríklad drotára, farbiara, kováča, či hrnčiara. Často sa týmto remeslám venovali celé rodiny a prenášali sa z pokolenia na pokolenie.

Investori sa neustále snažia hľadať nové možnosti pre čo najvýhodnejšie zhodnotenie svojich peňazí. Preto pri lustrovaní možností investovania, môžeme naraziť aj na pojem art banking. Gablerov bankový lexikón ho definuje ako časť privátneho bankovníctva, ktorá sa zaoberá správou aktív a poradenstvom v oblasti investícií do umenia a starožitností. Prvé štúdie na tému investovania do umeleckých diel sa začali objavovať v 80. rokoch 20. storočia po tom, čo sa niektoré umelecké diela vydražili vo svetových aukčných sieňach za závratné sumy. Pokles akciových trhov v čase globálnej krízy donútil investorov poobzerať sa po alternatívnych formách investovania. Investovanie do umeleckých diel, bolo jednou z nich. Neprináša však okamžitý efekt. Všetko závisí od aktuálnych požiadaviek trhu.

Umelecké sympóziá a workshopy napomáhajú k budovaniu vzťahov medzi umelcami, vedú k vzájomnej diskusii o umení, ale dochádza počas nich aj k vzájomnej inšpirácii, či rozširovaniu umeleckých obzorov v podobe skúšania nových techník, či vnímania umeleckého prejavu jednotlivcov.
V minulosti boli inšpirovaní Oravou nielen insitní umelci, ale aj zvučné mená ako Benka, Alexy, Palugyay, bazovský, či Hložník. Inšpiráciu nachádzali v krajine, živote prostého ľudu, v ľudovej architektúre a zvykoch našich predkov.

Kto je online?

Práve tu je 267 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný Kubín