E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Vieme, aké dovolenkové destinácie Slováci navštevujú najčastejšie

Už na začiatku leta každý Slovák premýšľa o tom, kam sa vybrať na dovolenku. Uvažuje nad tým, ktorá destinácia je tá správna, no nezabúda ani na potrebné vybavovačky, ako je napríklad výber hotela, all inclusive či last minute.

Sú ľudia, ktorí sa pri výbere poradia s cestovnou kanceláriou, ktorá všetko vybaví za nich. Na druhej strane sú však aj takí, ktorí si svoju cestu do zahraničia naplánujú sami z pohodlia obývačky. Z percentuálneho hľadiska, podľa Slovenskej agentúry pre cestovný ruch SACR, označila viac než polovica Slovákov ako najlepší zdroj pre výber dovolenky internet alebo recenzie od svojich známych. Médiá ako televízia, print a cestovné kancelárie získali približne len dvanásť percentnú priazeň zo strany obyvateľov Slovenska.

Vyhodnotenie turistickej sezóny 2016 v Oravskom múzeu

Návštevnosť

Oravské múzeum P. O. Hviezdoslava v Dolnom Kubíne, ktorého zriaďovateľom je Žilinský samosprávny kraj, tento rok zaznamenalo významný nárast počtu návštevníkov vo svojich 8 expozíciách. V roku 2016 expozície múzea navštívilo 241 079 turistov, čo je nárast o cca 8% oproti predchádzajúcemu obdobiu.

Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR),  ktorá sa špecializuje na marketing a propagáciu cestovného ruchu Slovenska vznikla v roku 1995.  Medzi aktivity SACR v jej vyše 20 ročnej činnosti  spadalo aj poskytovanie informácií o možnostiach cestovného ruchu na Slovensku, propagácia Slovenska ako cieľovej krajiny pre turistov a prispieva k budovaniu pozitívneho imidžu Slovenska v zahraničí. 

V Bratislave odštartoval 26. januára 23. ročník medzinárodného veľtrhu cestovného ruchu ITF SLOVAKIATOUR. Ide o najväčší veľtrh cestovného ruchu na Slovensku. ITF SLOVAKIATOUR  patrí medzi najvýznamnejšie podujatia svojho druhu v rámci  strednej Európy.

Veľtrh sa každoročne  prináša komplexný servis pre ľudí, ktorí chcú cestovať do zahraničia alebo spoznávať krásy Slovenska. Medzinárodný veľtrh cestovného ruchu ITF SLOVAKIATOUR prezentuje portfólio cestovných kancelárií, ako aj turistické informácie jednotlivých krajín. Možnosť prezentovať sa majú aj jednotlivé regióny Slovenska. Ľudové kroje, historické šaty, či národné odevy, architektonicky prepracované stánky doplnené o bohatý program  sú určite zaujímavým zážitkom pre každého návštevníka. 


Vyhodnotenie turistickej sezóny 2015 v Oravskom múzeu

Oravský Podzámok, 20.1.2016 - Už každoročne sa môže Oravské múzeum P. O. Hviezdoslava v Dolnom Kubíne, ktorého zriaďovateľom je Žilinský samosprávny kraj, pochváliť veľkým záujmom návštevníkov o svoje expozície, ktoré sú umiestnené v objektoch v troch okresoch Oravy. V roku 2015 expozície múzea navštívilo 221 089 turistov, z ktorých najnavštevovanejšou bola národná kultúrna pamiatka Oravský hrad s návštevnosťou 162 381 osôb. Výrazný nárast návštevníkov zaznamenali aj na Oravskej lesnej železnici, kde sa podiel návštevnosti oproti predchádzajúcemu roku zvýšil o cca 8,5% (36 204 návštevníkov).

Kto je online?

Práve tu je 160 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný Kubín