E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Veľtrhy umenia poskytujú priestor pre vytváranie vzťahov medzi umelcami, galeristami a záujemcami o umenie. U nás je táto forma prezentácie umenia pomerne neznáma a však ide o najlepší a najrýchlejší spôsob, ako môže umelec preraziť vo svete obchodu s umením. Viennafair vo Viedni, Art Bazel v Bazileji, Frieze v Londýne, Armory Show v New Yorku čí Art Dubai v Arabských Emirátoch.

Oravské múzeum v Dolnom Kubíne, získalo  z Fondu na podporu umenia finančné prostriedky na modernizáciu depozitárov Literárnovedného oddeleniav budove Čaplovičovej knižnice.

Investovali by ste do umenia online?

Obchod s umením bol dlhé roky konzervatívnou záležitosťou pre určitú skupinu ľudí a dodržiaval svoje nepísané pravidlá. Rozmach internetu však zasiahol aj túto konzervatívnu sféru, čím sa otvorili neskutočné obchodné možnosti nielen predajcom umenia, ale aj umelcom, ktorí ho využívajú na svoju propagáciu. 

Nová expozícia v Turzovom paláci

V novej sezóne si Oravský hrad pripravil pre návštevníkov niekoľko noviniek. Prvou novinkou je rozdelenie prehliadky hradu na veľký a malý okruh. Návštevník sa tak môže rozhodnúť, či prejde celým hradom až na citadelu, alebo navštívi len spodný hrad s kaplnkou sv. Michala a klenotnicu Oravského hradu.

 (Časť 1.)
 
Čo vedie boháčov k tomu, aby utrácali milióny eur za umelecké diela v aukciách, alebo v priamom predaji?
V období krízy, keď žiadna investícia nebola istá a finančný trh sa dostal do recesie. Investori sa sústredili na investície do umenia. Pre investora takáto investícia znamená prestíž, uspokojenie zberateľskej vášne, vstupenka do určitej spoločnosti.

Kto je online?

Práve tu je 94 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný Kubín

 ISSN: 2585-9900