E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Nie je čaj, ako čaj...

Pri výbere kávy si väčšina z nás potrpí na kvalitu, ktorá sa odráža aj v cene. Pri čajoch už tak nároční nie sme. Preto sa často stáva, že v podniku, kde majú kvalitnú kávu, ponúkajú čaj nízkej kvality. Dobrá kaviareň, či reštaurácia by však mala dbať na kvalitu všetkých nápojov.

Viete aký rozdiel je medzi kvalitným BIO čajom a bežným lacným čajom?

Čítať ďalej...
  • grafické práce
  • produktový dizajn
  • corporate identity
  • propagačné materiály
  • reklamné predmety
  • logo typy

Reklamu definuje zákon č.147/2001. Podľa tohto zákona je reklama prezentácia produktov v každej podobe s cieľom uplatniť ich na trhu. Reklamu môžeme definovať aj ako snahu presvedčiť ľudí k nákupu produktov alebo služieb.

Advertising Association of the UK definuje reklamu ako prostriedok komunikácie s používateľmi (konzumentmi) produktu alebo služby. Reklamy sú správy, ktoré platia tí, ktorí ich posielajú a sú určené na to, aby informovali alebo ovplyvnili ľudí, ktorí ich dostávajú.

 

 

Kto je online?

Práve tu je 63 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný Kubín

 ISSN: 2585-9900