Hľadať
Bleskovky
Pridaj sa k nám
Rád / rada píšeš vo voľnom čase zaujímavé články?
Pridaj sa k nám a pomáhaj nám vytvárať zaujímavý obsah.
Hľadáme ľudí, ktorí sa zaujímajú o kultúru, umenie, design, cestovný ruch, marketing a nové technológie.
Ak ti je aspoň jedna z týchto tém blízka, prípadne sa zaujímaš o inú zaujímavú oblasť o ktorej si myslíš, že by sa hodila na náš web a chceš si privyrobiť pár eur, neváhaj nás kontaktovať na mail Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Oravská muzeálna spoločnosť v spolupráci s Oravským múzeom pripravili už druhý ročník zaujímavého projektu, ktorého cieľom je oživiť areál bývalého farbiarskeho domu prostredníctvom edukačných a kultúrnoosvetových aktivít.
- grafické práce
- produktový dizajn
- corporate identity
- propagačné materiály
- reklamné predmety
- logo typy
Reklamu definuje zákon č.147/2001. Podľa tohto zákona je reklama prezentácia produktov v každej podobe s cieľom uplatniť ich na trhu. Reklamu môžeme definovať aj ako snahu presvedčiť ľudí k nákupu produktov alebo služieb.
Advertising Association of the UK definuje reklamu ako prostriedok komunikácie s používateľmi (konzumentmi) produktu alebo služby. Reklamy sú správy, ktoré platia tí, ktorí ich posielajú a sú určené na to, aby informovali alebo ovplyvnili ľudí, ktorí ich dostávajú.