Hľadať
Bleskovky
Naj slovenských firiem 2017
Vďaka unikátnemu projektu Finstat môžeme pomerne jednoducho posúdiť finančné zdravie slovenských firiem. Prehľadné štatistiky vychádzajúce z rôznych dátových balíkov nám môžu poskytnúť zaujímavé informácie.
Naj slovenského biznisu sa dá chápať s rôznych uhlov, od výšky obratu, zisku, či počtu zamestnancov.
- Podrobnosti
- Návštevy: 3812
Profesionálny hudobný formát a jeho význam v audiomédiách
Podľa výsledkov prieskumu agentúry MEDIAN v období 2012/2013 počúvalo rádiové vysielanie zhruba 4 108 000 percipientov. Rádiové vysielanie teda má aj po 120 rokoch od svojho vzniku značnú poslucháčsku obec a to aj po viacerých obdobiach, ktoré formovali jeho obsah a mnohokrát predikovali zánik tomuto médiu.
- Podrobnosti
- Návštevy: 13805
Podpora predaja
- Spotrebiteľské súťaže a promotion
- Vernostné a bonusové programy
- Konzultácia a poradenstvo pri výbere produktov
- Propagácia produktov na mieste predaja
- Podrobnosti
- Návštevy: 6195
Komunikácia
Marketingová stratégia firemnej komunikácie zabezpečuje realizáciu komunikačných aktivít firmy, značky alebo produktu Zabezpečuje systematickosť v komunikácii s trhom, odstraňuje náhodné a neefektívne aktivity. Správna komunikačná stratégia vedie k úspešnému osloveniu, získaniu a k udržaniu zákazníka.
- Podrobnosti
- Návštevy: 10313
Marketingový audit
Marketingový audit má za úlohu analyzovať správnosť použitých metód a ich efektivitu. Cieľom auditu je nájť efektívne riešenia pre váš biznis. Proces marketingového auditu je sledom 3 krokov:
- zostavenie cieľov a sfér
- zhromažďovanie údajov
- príprava a prezentovanie správy
- Podrobnosti
- Návštevy: 9499
Externý marketing
Marketingový outsourcing – marketing externou formou, šetrí náklady vašej firmy a zvyšuje profesionalitu realizácie tým, že marketing je projektovaný "na kľúč" a implementovaný jedinou marketingovou agentúrou. Externá forma marketingu uľahčuje plánovanie, realizáciu a kontrolu marketingových riešení a cieľov.