E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Vydanie Hájnikovej ženy

Azda najznámejšie Hviezdoslavovo dielo púta pozornosť vydavateľov už viac ako 130. Aj napriek tomu, že Hviezdoslavov jazyk považuje široká verejnosť  za ťažký, stále existuje skupina čitateľov, ktorú toto dielo osloví. Svedčí o tom aj fakt, že bola vydaná v rôznych vydavateľstvách viac ako tridsaťpäť krát a to nie len v slovenskom jazyku.

Čítať ďalej...

Neologizmus, ktorý možno aj vy počúvate v sfére marketingu čoraz častejšie. Prečo? Pretože influencer je novodobou marketingovou „postavičkou“, ktorá má skutočnú silu hýbať trhom. Nejde o fiktívnu postavu a nemožno ho definovať ani ako povolanie. Influencer má svoj spoločenský status, ktorým dokáže ovplyvňovať názory a správanie (aj obchodné) ľudí. Geniálny nástroj pre tvorbu reklamy.

Azda každý z nás má svoje záľuby či vášne, ktoré často pretrvávajú už od útleho veku. Fascinácia autami či vlakmi v detstve ostane mnohým až do dospelosti. Malé kovové autíčka časom nahradia tie skutočné. S vlakmi je to už ťažšie, keďže skutočné vlakové súpravy a lokomotívy si len tak kúpiť nemôžeme.

Podnikáte a cítite, že nevyužívate Váš podnikateľský nápad dostatočne ? Využívate firemný blog, tvoríte si branding, ale aj tak to nie je ono ? Vyplňte si firemné medzery o možnosti ako PR, pridávanie veľkoobchodného alebo maloobchodného dopytu. Skúste to robiť ako reklamná agentúra.

Ktoré slovenské zľavové portály sú naj? 

Horúca káva, teplo domova, pohodlný gauč a notebook. Pár základných vecí, ktoré vám postačia na to, aby ste urobili obchod snov. Nepotrebujete behať a naháňať sa po nákupnom centre, stačí pár klikov a váš on-line nákup budete mať za pár dní doma.
Klasické e-shopy sú fajn, no väčšou výhodou internetu sú takzvané zľavové portály, ktoré vám ponúknu rôzny tovar za vážne nízke ceny. Tie najlepšie a zároveň u Slovákov najobľúbenejšie vám teraz predstavíme...

Profesionálny hudobný formát a jeho význam v audiomédiách

Podľa výsledkov prieskumu agentúry MEDIAN v období 2012/2013 počúvalo rádiové vysielanie zhruba 4 108 000 percipientov. Rádiové vysielanie teda má aj po 120 rokoch od svojho vzniku značnú poslucháčsku obec a to aj po viacerých obdobiach, ktoré formovali jeho obsah a mnohokrát predikovali zánik tomuto médiu.

Kto je online?

Práve tu je 21 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný Kubín