E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Inzertné portály

Nakupujete na internete cez inzerciu?

Určite už každý jeden z vás navštívil inzertný portál ako bazar.sk, či Bazoš. Možnosť predať veci, ktoré už nepotrebujeme, prípadne kúpiť niečo zaujímavé cez inzerciu má u nás dlhoročnú tradíciu. S rozvojom internetu sa záľuba ľudí predávať a kupovať predmety rôzneho druhu , či hľadať prácu presunula z inzertných novín práve na inzertné portály. 
Čítať ďalej...

Nadácia Pontis už osemnásty krát vyjadrila uznanie najzodpovednejším firmám na slovenskom trhu udelením ocenenia Via Bona Slovakia za rok 2017. Nadácii Pontis dostala v tomto roku 48 nominácií v 8 kategóriách. Nezávislá komisia zložená zo zástupcov biznisu, štátnej správy, médií, mimovládneho sektora a vzdelávacích inštitúcií, posunula do finále len 22 z nich. Cieľom bolo vybrať tie najinšpiratívnejšie a najzodpovednejšie firmy.

Ktoré firmy boli najzodpovednejšie?

Víťaznou firmou v kategórii – Zodpovedná veľká firma – sa stala Slovenská sporiteľňa, ktorá podporuje rôzne dobročinné projekty prostredníctvom vlastnej nadácie, zamerané na vzdelávanie a zvyšovanie finančnej gramotnosti. Firma tiež uplatňuje princíp nulovej tolerancii voči korupcii, podvodnému konaniu či akémukoľvek nekalému konaniu a nezabúda ani na životné prostredie vďaka implementovanej environmentálnej politike a stratégii.


Ocenenie v kategórii, Zodpovedná malá/stredná firma, si odniesla spoločnosť ANASOFT, ktorá sa dlhodobo zapája do rôznych filantropických aktivít. Firma kladie dôraz na svojich zamestnancov a ich rozvoj. Čo sa týka životného prostredia, ANASOFT využíva technologickú inováciu v podobe bezpapierovej kancelárie.

Víťazom v kategórii Zelená firma sa stala spoločnosť GO4 s ekologickou taxi službou podporujúcou elektromobilitu, E-taxi. V spolupráci s taxi službou HOPIN dali v Bratislave do obehu 7 elektrických taxíkov, čím prispeli k zlepšeniu životného prostredia v hlavnom meste. Taxíky za prvý polrok fungovania najazdili takmer 200-tisíc kilometrov, čím odľahčili ovzdušie o približne 40 ton CO2 v porovnaní s inými taxi službami. V kategórii Zelená firma hodnotiaca komisia udelila aj čestné uznanie, ktoré si odniesla spoločnosť Impact Futuristics za svoj inovatívny prístup v popularizácii včelárstva spoločnosti.


V kategórii Skvelý zamestnávateľ ocenenie získala spoločnosť Lidl Slovenská republika. Hodnotiaca komisia ocenila firmu za komplexný prístup k svojim zamestnancom, ktorý je výnimočný v danom odvetví. Zamestnanci sú totiž základom celej firmy, čo sa Lidl rozhodol komunikovať aj prostredníctvom vizuálov s heslom „Aj ja som Lidl“. To nielenže zlepšilo imidž firmy, ale prispelo to aj k zvýšeniu lojality u zamestnancov. V rámci tejto kategórie bola udelená aj špeciálna cena pod záštitou Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR s názvom Zamestnávateľ ústretový k rodine, rodovej rovnosti a rovnosti príležitostí. Túto cenu si odniesla spoločnosť Accenture za odvážny a inovatívny prístup pri poskytovaní benefitov pre LGBT zamestnancov, ktoré pokrývajú 100 % možných rodinných scenárov.
Accenture získala ocenenie aj v kategórii Sociálne inovácie za projekt S♥CODE, zameraný na zlepšenie výučby programovania v školách a motivovanie učiteľov k výučbe programovania. Spoločnosť školí učiteľov, ako zakomponovať programovanie hravým spôsobom do hodín informatiky. Do projektu sa zapojilo 200 učiteľov zo 150 základných škôl, čo v konečnom dôsledku ovplyvnilo viac než 10 000 žiakov.


Férovým hráčom na trhu sa stala spoločnosť O2 Slovakia s projektom 17. November, za odvahu otvoriť citlivé spoločenské témy. Firma sa rozhodla pripomenúť, že hodnoty slobody a demokracie nie sú samozrejmosťou a treba si ich vážiť. Počas celého dňa sa užívateľom mobilného internetu zjavovalo pri prezeraní zahraničných stránok upozornenie simulujúce železnú oponu a v autobusoch Slovak Lines si cestujúci z Bratislavy na viedenské letisko Schwechat mohli vypočuť video a rádio spot informujúci o 17. novembri. Kampaň zasiahla až 1,7 milióna Slovákov.


V kategóriu Dobrý partner komunity získala ocenenie spoločnosť GSK Slovakia za realizáciu zdravotnej mediácie a šírenie zdravotnej osvety v rómskych lokalitách. Do košickej časti Luníka IX priviedli zdravotných asistentov, ktorí tam bojovali s vysokou chorobnosťou. V roku 2017 zasahovali ich asistenti zdravia vo viac než 18 300 prípadoch.


Novinkou tohto ročníka bola Cena za príspevok k napĺňaniu Cieľov udržateľného rozvoja, ktorú vyhrala spoločnosť Tesco Stores za prínos v oblasti zodpovednej spotreby a výroby. Tesco bojuje proti plytvaniu potravín. Firma je v čele koalície lídrov Champions 12.3, ktorá spája odborníkov z rôznych sektorov a oblastí a má za úlohu zrýchliť proces napĺňania daného cieľa udržateľného rozvoja. Cieľom samotnej spoločnosti je do roku 2030 znížiť množstvo potravinového odpadu na globálnej úrovni o polovicu. V rámci tejto kategórie hodnotiaca komisia udelila čestné uznanie spoločnosti PURE JUNK DESIGN za prínos v oblasti zodpovednej výroby a spotreby spoločnosti. Firma totiž vytvára svoje produkty zo 75 % z odpadového materiálu a z 25% z recyklovateľných materiálov.
O svojom favoritovi rozhodli aj čitatelia denníka SME, ktorí od 6. marca do 5. apríla 2018 hlasovali prostredníctvom online ankety o Cene verejnosti. V konkurencii 8 súťažiacich firiem sa víťazom čitateľskej ankety stala žilinská spoločnosť Nereus za svoju snahu umožniť plávať deťom z každého sociálneho prostredia a za odhodlanie v mladých ľuďoch budovať lásku k športu.

Zdroj: Nadácia Pontis

 

Kto je online?

Práve tu je 46 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný Kubín